det kallas tvivel

Ibland borjar man verkligen fundera vad man ska gora av sitt liv och var man kommer sluta upp. Jag antar att jag inte kanner mig redo for sana beslut just nu, och antagligen inte inom den narmsta framtiden heller. 

Hur kom det sag att man vaxte upp sa fort, varfor kan man inte vara barn langre, slippa gora alla stora och livsviktiga beslut helt sjalv och redan. Jag vet, jag kommer ihag nar jag var yngre an jag ar nu, och jag bara langtade efter att fa fatta alla beslut helt sjalv, det ar bara till och fran man kanner att det bara skulle vara sa skont om nagon sa "sa har ska du gora"  och inge mer med det.
Naval, jag ska inte klaga, jag gor vad jag vill gora just nu, och det ar det viktigaste for mig. Nar det ar dags for mig att aka har ifran sa kommer jag aven da vara tvungen att fatta ett nytt beslut om tiden som kommer. Antar att leva for stunden ar det som passar in for mig.

Idag ar den forsta fredagen pa lange som jag har stannat inne hela kvallen, det kan mojligtvis vara for att jag har jobbat till ungefar nu. Det ar latt att glomma bort hur mycket man uppskattar en lugn hemmakvall, i jamforelse med att vara ute och svira eller vad som helst annat antar jag.

Har i alla fall varit i USA i 100 dagar idag, jag ar imponerad av mig sjalv, men jag kanner att jag trivs med det har livet.. for tillfallet. Det ar val inte direkt mitt dromyrke eller nagot jag skulle tanka mig att spendera sjukt mycket tid med att gora, men ett ar ar en perfekt investering for mig sjalv.

Fick en nagot forsenad paskpresent hemifran idag, gissa om jag skrek, blev alldeles till mig.. men det ar inte konstigt, brev hemifran, svensk choklad, svenskt godis over huvudtaget, svenska tuggummin, en superbra hemafixad cd'skiva, bocker o en kalle anka tidning.. Det ar helt sjukt vad jag har borjat uppskatta till och med de minsta sakerna med sverige, men jag antar att man kommer mer till insikt om vad man har dar hemma och hur bra sverige egentligen ar i jamforelse med manga andra lander.

Jag ska nog till och med ga upp till mitt rum nu, slanga in skivan i laptopen, satta i horlurarna, lasa kalle anka eller en bok och smaska allt for gott svenskt godis.

Bara 4 manader tills jag far besok, och jag hoppas aven pa ett besok om lite drygt 2 manader, det skulle vara guld vart. Saknar er.

Puss och kram

Sincerly (;p)
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0