jag onskar

  • att alla mina nara och kara vore har med mig, och fick uppleva allt jag upplever dagligen.
  • att vi skulle ha fler target och walmart liknande affarer hemma i sverige
  • att sommaren ska komma
  • att jag aker till florida eller nagot snart
  • att mitt har blir fargat ikvall + att mitt har vaxer ut och blir mega langt inom en snar framtid
  • att nicoles buss ar 20 minuter sen sa jag ar ledig lite langre
  • att jag ska vinna pa en trisslott just.nu
  • att dem visar vm matchen sverige-usa pa tv har
  • att sverige vinner!
  • att de kommande 4 manaderna gar fort.
  • att jag far se snygga killen fran Buffalo nan gang igen (inte bara se), sa jag kan bevisa for carro att han ar min!


Jaaa, jag onskar val ett flertal mer saker men det har far racka for nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0