looks like someone fell out of the uglytree

and hit every branch on the way down.

Wow! Jag har varit borta hemifran i over 100 dagar, narmar sig faktiskt 4 manader nu.
Ikvall hade vi clustermeeting, sa en massa aupairer samlades i bowling hallen och spelade lite, oj sa duktiga vi var. Jag lovar att jag hade varit kung, om det inte varit for att jag drog fetaste rovan i trappen idag, och ont fick jag.
Tur att det ar en mjuk heltackningsmatta, annars hade jag inte kommit undan med bara en strackning i vaden, haha!

Snart ar det dags for mig att sova, kanner mig trott som vanligt och ska upp tidigt imorron, som varenda morron nu for tiden. Thank god for helgerna, nar man oftast far sova ut, da klagar man i alla fall inte.

Ska forovrigt borja hanga pa bowlingstallena, det ar dar alla hetingar gommer sig, eller i alla fall en eller tva.. om man har tur.


Na, nu ar det sangen som galler.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0