oh my god

Nu har jag for tusende gangen bestamt mig for att borja skriva i den har bloggen. Vet inte hur manga ganger jag har skrivit ett helt inlagg for att sedan bara radera det, men den har gangen ska jag inte overtyga mig sjalv att gora det.
Kom just in fran en liten springtur tatt foljd av en prommis, sa nu kanner jag mig nytranad och glad. Kanske ar sommaren inte sa langt bort som den till och fran kanns att vara. Framfor allt ar det val sommarformen som oroar, men den kommer, for om jag vill kan jag vara sjukt envis.
Dags att hoppa in i duschen nu, snart dags att borja jobba igen.

Bast just nu:  The Fray - How to save a life

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja den var suverän, och allt bra den lett till sen :) jag vet inte när jag kan ta mig dit men ska försöka, för hälsa på er det ska jag! : ) saknar dig pussar och kramar

2007-04-10 @ 08:00:30
URL: http://sandrarleborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0