spa(inte spa som i spa utan spa som i spa..;p)kvinna!??

Okej, jatte kul att Sverige inte vann matchen mot USA. Jag och Carro kommer nog fly landet nu.. hennes familj har borjat tok mobba oss, bara for att vi patriotiskt nog bredde pa om hur kungligt bra vara svenskar spelar, och vad hander, jo vi forlorar, och inte med lite heller. 3-5.
Hennes unge(jaja, kanske inte unge,. trots allt 4 manader aldre an henne) ringde till och med upp mig och skulle skryta.. jag sager da, vanta bara, snart ger vi igen.

Jaja, inte hanga upp sig pa sant, jag var lite cool igar i alla fall nar jag traffade en av spelarna i Chicago Bulls, P.J Brown, ooooj, sa lang han var! Sa nu har jag nat nytt att lagga in i min inte allt for langa superlista.



Kommentarer
Postat av: jossi

snygg-erik på krogen igår, snygg som namnet antyder men inte så mycke mer ;P haha. musiken är inte lika spännande och fin nu när jag har sett baksidan av artistandet! haha. hade sååå gärna velat prata och skvallra me dig i telefon! fixa din skype!!

2007-04-28 @ 11:59:55
URL: http://joannajohanna.blogg.se
Postat av: Carro

haha han ar fortfarande min lilla pojke aven fast han ar aldre :P min lilla benjamin :P

2007-05-01 @ 17:43:43
URL: http://caarolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0