gud vad jag låtsas

vara duktig på att uppdatera min blogg helt plötsligt..
det kanske har att göra med all den här tiden jag har att fördriva? ;P haha.

somnade inte förrän typ 6 imorse, surprise.. fan vad kul det var.. får skylla mig själv när jag dricker typ 20 koppar kaffe just innan jag ska låtsas gå o sova..
har i alla fall varit duktig o vaknat kl 10 idag, iofs har jag legat o dragit mig i sängen i nån extra timma.
o sen ringde tim och sa att jag ska komma o leka med honom.. haha, så jäkla söt.

"t: ser du vad jag gör?!
e: haha, nä
t: jag ser att du har på dig en kruka "

vars får han allt ifrån?!

idag ska jag i alla fall åka o hälsa på tim o faster.. sen till grand o dricka kaffe o gå ut på prommis med magda.. sola med damerna o kanske gå på gymmet.. det ar väl lika bra att börja hårt när man väl börjar? haha.
ska hålla mig hel busy så jag kanske kan somna liiiite tidigare än 6 inatt....

ok, dags att göra ett ryck.. mucho grejs 2 do ;P

ciaaao

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0