nuuu

har jag planerat att gå o lägga mig tidigt.. får se om jag somnar.. men jag ska faan ligga i min säng senast kl 1.
och imorn ska jag vara helt sjuukt hurtig o gå ut på prommis, gå på gymmet o vara vaaken tiiiiiiiidigt.
undra hur många gånger jag har planerat det dem senaste veckorna.. typ varje dag ungefär?!

har varit ut till mettä-dokkas o hälsat på syrran o hennes gubbe idag, varit på gymmet, på mds, på grand, på nyfiket (det är helt sjukt att dem har bytt namn, och jag känner mig duktig som bara säger åhults varannan gång ungefär)osvosv.. jag har nästan varit duktig idag. ohlala!

hoppas att det är nån seg film på tv nu som jag kan toksomna till, hade varit bra bättre bäst!

nej.. nu ska jag dricka the, prova min gamla balklänning o slå på tvn.. wow, vilken helkväll.. kan knappt bli bättre ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0