seeeegt

tänk för att jag hade heeela min dag planerad.. och sen så slutar det upp med att jag har suttit hemma i massa mera flera timmar nu.. jag boorde väl ta tag i saker och ting och kanske orka göra nåt, men känner mig aningen slö.
ska ringa och väcka magda nu snart nån gång, hon är ju helt totatlt omöjlig att få upp på morronen, det är helt sjukt.. jag pratade med henne kl 12 och då bestämde vi oss för att gå ut o gå kl 2.. meeen, magda tycker inte om att bli väckt på morronen.. surprise.... ;P haha.
borde göra en massa bra saker idag.. och jag borde definitivt åka till gymmet och vara lite halvduktig, typ.
det var sjukt länge sen jag var där sist och lekte.
och på tal om gymmet.. finns det ingen annan som har gymkort på fysion/badet i gve? är som halvt om halvt roligare att ha nån att träna med..

nu ska jag ta tag i det här och få nåååt gjort.. pjuuuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0