barnvakt

Yes, och jag jobbar annu nagra timmar till, det ar lite galet att ni dar hemma har borjat stiga upp (ja, jag latsas att mina vanner har varit nyktra i helgen for att jag ar avis pa alla som har varit hemma pa oltaltet eller i kiruna pa festival) och jag fortfarande jobbar. Det basta (ironisk) ar att jag jobbar formiddag imorn (i min egna familj) sa jag kommer nog vara sjukt trott, hopps pa att vadret ar tillrackligt fint sa att man kan aka till poolen och slappa, dvs Nicole simmar omkring o jag ligger i solstolen och sover, later ganska bra det.

Ar helt sjukt vad man kan borja inbilla sig saker igen, kan tankas for att jag ar i en annan familjs hus och hor en massa skumma ljud, plus att det ar mitt i natten, klockan ar ju faktiskt halv 3 redan. Kandes bast att ga o gomma sig vad datorn istallet for att sitta i vardagsrummet, fast funderar pa att ga och lagga mig i soffan och sova tills dem kommer hem, det far jag ju trots allt gora, och nar jag nu jobbar formiddag imorn kan jag behova sova atminstone nagra timmar inatt.

Idag akte akte jag och Carro till em strand alldeles vid ett college har i narheten, mycket mysigt.
Och mamma och pappa har ju hunnit vara har i 10 dagar, har saknat dem helt sjukt mycket, och nu gor jag det igen.. har ju i alla fall snart varit halva tiden, och det har ju anda gatt hyffsat fort.

Borjar dock bli trott nu sa ska lagga mig i soffan nu.

so long


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, jag är sååå avundsjuk på dig! hade 100 gånger hellre velat vara i the US än på någon sketen kriunafestival. men kul var det =) är helt paj nu. förresten har jag fått körkort i måndags =) puss och kram!

2007-07-01 @ 18:14:01
URL: http://hannawi.blogg.se
Postat av: johäänna

jodu, mycke festande för dom som inte har jobbat på coop hela helgen dvs :P så du kan va lugn, har inte ens en gång hunnit ta mig till marknaden för att köpa mig en MUNK! och då vet vi ju alla att det är riktigt illa. PUSS

2007-07-01 @ 22:17:56
URL: http://joannajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0