chill och potatis

jag har inte att potatis pa sjuuukt lange!

Ligger i sangen nu och slappar, jobbat lite imorse och nu ar jag ledig, vantar bara pa att fa veta nar Nicole kommer hem sa jag kan bestamma om jag ska dra till poolen eller vad som ar planen.
Vadret ar i alla fall prima fint!

Imorn firar jag och Carro halvars dag i USA, sa snart borjar vi rakna ner istallet for upp, sjukt eller vad?
Och imorn ar det ju aven 4th of july, sa det kommer ju firas som tusan, fyrverkerier och hela kittet.
Ikvall ska vi till highschool o hitta lite snyggingar, och glida runt.

I sondags var vi pa ribfest, ganska kul. Det var typ hur mycke ribs som helst dar och dem hade tavlingar och sant, konserter och nojesfalt, sa kul hade vi.

Nu borde jag dock ga ut och tvatta bilen, den svarta fargen borjar se lite grabla ut ;p haha..

Kommentarer
Postat av: johäänna

tack för vykortet, det ploppade ner i min brevlåda idag! mucho vackert :D en jul i Chicago lockar även mer och mer........till helgen blir det ikea-shopping, gatufesten i sundsvall, shopping i umeå och garanterat blir det höjdpunkten på min hej-jag-är-fast-i-gällivare-hela-resten-av-sommaren-förutom-den-här-helgen-sommar ;) PÖÖSS

2007-07-04 @ 15:22:07
URL: http://joannajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0