babysitting :)

Jobbar just nu hos en familj, ungarna ligger och sover, klockan ar 2.30 och jag vantar pa att deras foraldrar ska komma hem.. jag raknar dock med att dem kommer ganska sent, men vi far val se.
Ar inne pa min 7 timma nu, sa kanns bra att man atminstone tjanar lite extra slantar.
Kommer aven att jobba imorron kvall, ar ju lika att passa pa nar alla andra anda har saker att gora, sa att jag istallet for att slosa pengar faktiskt sparar och aven tjanar lite.

Hade planerat att skriva en massa har med tanke pa att jag antagligen kommer sitta har ett par timmar till, men det gar lite segt i tanktebarnorna.
Har legat vid poolen hela dagen idag, eller i alla fall i nagra timmar, sa lite fin farg borjar jag att fa igen.
Mamma och pappa kommer hit pa tisdag, sa det ar inte manga dagar kvar nu.
Foljde Sandra till flygplatsen igar da hon motte sin familj(2a omgangen) och jag tankte bara pa att snart ar det jag som kommer sta dar och vara nervos da jag far besok.. Ihh, det ska bli otroligt roligt.
Jag borjar forovrigt att bli ganska trott jag.. kanske man ska lagga sig och vila en stund pa mattan.. okej, jag menade i soffan, sa jaa, man kan saga att jag ar trott. Holl arligt talat pa att somna har i stolen.. forsoker halla mig vaken genom att ata reeses pnutbutter cups, och det ar latt det godaste som finns.

Jag ar helt arlig sa trott att jag inte vet vad jag skriver och tror arlig att soffan ar nasta. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0