hard sommar...

..eller sa inte.
Hoppas att det kommer bli en lugn och skon sommar, och som det ser ut nu har jag inget att oroa mig for.
Dagarna sen ungarna fick lov har spenderats vid poolen. Ungarna har lekt och gjort vad de vill, medans jag har legat och slappat. OJ sa skont!

Och idag borjade Bobby pa camp, sa han kommer vara borta hela dagarna i en hel manad nu. Sa da ar det bara jag och Nicole hemma, och vi kommer val aka till poolen varje dag, och om det ar daligt vader blir det sakert att aka till nat shopping mall eller nat sant.

Nu vantar jag bara pa att Nicole ska stiga upp, sa aker vi till poolen. Tihi.
Och imorron sa aker jag och Carro och moter mamma och pappa pa O'Hare, och dem ska spendera 10 dagar har med mig! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0