tralala

Pratade nyss med Johanna.. var skont att fa prata ut igen, hander som valdigt sallan, men oj sa vi kan prata, det ar helt sjukt. Saknar dig gumman!
Vissa vanner vet man bara att man kommer ha for livet.

Det ar ju foresten en massa folk som fyller ar/har fyllt ar nu.. helt galet kul. Grattis Elin! Antligen 18. Och grattis Hanna, systemet nasta! Och Ida fyller ju ocksa ar..:) Snart fyller ju Linda ar.. och Johanna fyller ju ocksa snart. Har i USA ska jag fira min lilla Nicole och sa fyller Xisca ocksa ar pa samma dag. Sa det ar en massa roligt som hander..

Ska bli sa kul nar man kommer hem igen och vi kan ga ut pa krogen allihopa, sa att det inte blir som forut,ni vet, Isso o Elin, vi ska ha sa otroligt roligt.


Borjar ju langta hem har nu nar jag tanker pa hur kul vi ska ha det.. fast har ju redan varit har i 5 manader nu, sa ar ju bara 7-8 manader kvar.. det kommer nog att ga snabbare an man tror.


Saknar er!


Puss


Kommentarer
Postat av: gällivare

notera namnet, det är mitt namn för vissa numera..damn att jag skulle vara den andra och inte den första johannan i gänget i umeå :P hoho. jag saknar dig också, det vet du!! glöm inte att duu också fyller år snart, då får du och jag också gå på systemet som hanna (vilket iofs inte betyder nåt förrän du är på svensk mark igen men whatever) ;) det är inte alla som har samma mobnummer hela högstadiet och framåt, gäller att skydda sin identitet vettu! hahah. puss!!

2007-06-07 @ 18:14:53
URL: http://joannajohanna.blogg.se
Postat av: gällivare

dina springpjuks va GRYMT snygga! såna vill jag leta reda på att ha som träningsskor inomhus till hösten, you know min nya skoreform me alla skor jag slängde och yadiyada..jag need skoooooor!!! :D

2007-06-07 @ 19:25:52
URL: http://joannajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0