bonorgroddaropotatismos

Sitter hos Carro nu, OMG vad hon pratar lange med sina foraldrar.. voivoi, nana, inte ska man klaga, det ar kul att prata med sina foraldrar for man saknar dem ganska mycket har.

Nana, har nyss varit ute pa morron prommis, och snart ar det frukost dags. Efter det ska vi val spela lite basket antar jag, som vanligt :D Kanske ta sig en starbucks och glida runt i dodgen.

Igar sa iaf Carros hostmom att hon nog kunde fixa biljetter till Oprah at oss ocksa, sa jag hoppas da verkligen pa det, det skulle vara kul.. Isf hoppas jag pa att fa en bil eller nagot annat kul ;p hihi,.

Nu ska jag ga och gora mig lite frukost, for jag orkar inte vanta na mer pa att Carolajset ska bli klar.

Hej

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fan va kul att du börjat blogga lite bättre, så man kan hålla sig uppdaterad!:)

2007-05-07 @ 20:11:48
URL: http://keepinmehot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0