sallad, ar bra for magen...

eller nagot sant.
Jag och Carro har i alla fall just varit pa corner bakery och atit en alldeles underbart god chicken ceasar, mjaoo.
Nu sitter jag hos Carro och sloar, eftersom att min hostmom rignde och sa att jag inte behover hamta Bobby, for att hon skulle gora det., och att hon inte behover mig forran ikvall da jag ska kora Nicole till hennes simmning, sa jag ar ganska sa ledig just.nu :D hihi!

Idag har mina kara vanner varit pa Oprah, och sur ar jag.. eller lite avis kanske det heter, nana, shit happens :P

Nu ska jag allt reta Carro lite som redan har borjat jobba, hohoho...

Kommentarer
Postat av: jossi

den lilla röda saken är en ipod nano :D tog mig i kragen och satte sprätt på en liten del av min humunguöst stora överskottsbudget jag råkade ha den här månaden ;) aja lite överdrift kanske men på väg till mig är den då! du har ju inte svarat på mitt romanlånga mejl än föresten :(

2007-05-03 @ 13:33:04
URL: http://joannajohanna.blogg.se
Postat av: jossi

vill åsså oprah föresten!! fanken alltså man skulle tajma in nån gång när hon ger bort bilar till alla i publiken, eller nåt annars snuskigt dyrt :P moahaha

2007-05-03 @ 13:33:45
URL: http://joannajohanna.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe ja avis kan ni vara.. de va as häftigt:P
Bye bye sooooo long.. nu flyger jag iväg:)
Puss Puss

2007-05-03 @ 16:44:47
URL: http://sandrows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0