sol, cola och hundskall.. + grasklippare...

Sitter inne nu ett tag o vilar fran solen, utanfor brummar grasklipparna och Angus har hittat en ekorre att skalla ut, livet ar allt bra fint dagar som denna.
Imorn har jag sovmorron och borjar inte forran 3, sa det ar svin skont.

Jag och Carro har varit pa super lang prommis idag och sen atit god frukost fran corner bakery, alltid lika gott.
Vi har aven spelat lite basket och lekt i lekparken. Det ar helt sjukt att man orkade leka sa mycket i parken forut. Jag och Carrsingen holl pa att avlida efter att ha snurrat och gungat i kanske 20 min. Nana, det tar kanske ett tag att hinna ikapp de gamla takterna, bara att fortsatta leka mer och mer varje dag.. ;p

Imorn kommer Sandra hem fran Florida, sakert brun och fin, nana, vi har haft sol har ocksa, sa vi kommer inte blanda henne i alla fall ;p

hihi

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa, jag hade gärna kommit å shoppat loss i staterna. gällivare har ju inte direkt det bästa utbudet av shopping..
saknar dig också! ha det jättebra, puss!

förresten fyller jag år på fredag :D

2007-05-15 @ 23:10:04
URL: http://hannawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0