biblioteket.

voivoi.. men heyhey, what to do.

hade ett skojsigt samtal nyss, och ja, jag saknar dig.
eftersom att du inte riktigt hørde ett ord av vad jag sa, haha.
och jag børjar jobba typ halv 5 varje dag, så om man ringer mig innan det så kommer jag allt som oftast svara. om jag nu inte sover otroligt djupt.

ih, ser værsta fram emot att jobba, ær det skumt eller nåt?

jag o magda ska børja med yoga klockan 4 på morronen varje dag, vad sægs om det? :P
annars hænder væl inte allt før mycket.
hær ær namnen på våra nya BÆÆÆÆÆSTA kompisar, lol, not.
den svarte katten, køttbullen, papegojan, tegelstenen jag uppdaterar listan så snart vi får några nya kompisar. hahaha.

"ta hand om mig nær jag faller....."



på återseende, nu ska jag tømma bort sanden från mina sandaler.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara så du vet så spanar jag här allt som oftast men du är lite dålig på att uppdatera bara :P Du har säkert upptäckt i min blogg eller på världens informationskälla facebook att jag jobbar nästa år, det blev så till slut! Så det blir studieuppehåll för första gången på 14 år, stort ;D Har värsta proffsiga titeln: Arbetsmarknadsansvarig i Umeå Naturvetar- och Teknologkår. Whoa liksom ;) Ha det najs! Puss

2008-05-03 @ 10:21:57
URL: http://joannajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0