okey okey..

all day.....

Yesyesyes, nu börjar semestern(?) lida mot sitt slut, imorron sätter vi oss på planet till stockholm o därefter vidare till oslo innan vi når våran slutstation Florö.
Kommer jobba på en restaurang där, och det verkar som att det är ett riktigt bra ställe.
Kan väl inte vara helt fel att bo är skärgården, egentligen.

Anyways, den här gången ska jag försöka packa lite ikväll, tycker inte om att überstressa just innan jag ska åka. hujjhujj.

Nu ska jag dock vara duktig o städa lite o slänga in tvätt i maskinen osv. :)

"jag e en vanlig kanin
vanlig fast ovanligt fin
öronen mina är långa o fina
o viftar som öronen ska *vift vift*

jag e en valig kanin
vanlig fast ovanligt fin
tänderna mina är långa o fina
o gnager som tänderna ska *gnag gnag*"




with or without you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0