oh yeah..

sitter på restaurangen o sløar (jobbar) fast ær inga gæster ikvæll, så sitter bara o væntar på att springa ner med mat till flotten nu på nån minut.. funfun.
idag har det varit sjukt fint væder, tjihoo, awesome!
tror næstan att jag har blivit brun tom, wow.

nu låter det  som att maten ær påvæg, sweetsweet, nåt att gøra.. haha :P

men jag behøver lite updates om vad som hænder dær hemma, please tell me, ær ju intressant.
hoppas æven på en massa besøk hær i sommar, før det ææær ju så underbart, OMG, iloveit, tihi.

och syster om du nu læser mig blogg, fitusiken vad trollis har blivit stor, snart lite stor som pumba. gulligtgulligt.

nu ær det bæst jag springer in i køket o kikar lite.. om inte annat på min o magdas 14 liters soppa.. :P sådetså.

kisses and hugs.

"everyone knows o are hugs and x are kisses, hellooooo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0