jobbjobbjobb

Nu ser jag verkligen fram emot lite semester, är så spyless att jobba varenda dag från 10-6 och lørdag från 10-4, men hinner ju knappt ha ett liv ;s
Ska bli så skønt att bara slippa jobba ett tag :)

Igår upptäckte kompis att det fanns andra hundar lite här o där i huset, han hittade en i ugnen o en annan i tvn o så när vi var på besøk hos vegards føräldrar fanns den i spegeln också. Och där stod han länge o førsøkte få den o leka med han, morra o hoppa o skälla lite, nosa på den... men vad han än gjorde, så gjorde den andra hunden likadant, så till sist fick han bara ge upp o stirra lite på den.

Det kommer mer bilder nån annan dag, måste bara hitta en sladd så jag får in dem på datan, dem jag la in igår hade hans kennel tagit på honom. Nu ser han myyycket gladare ut på alla bilder ;)

Nu ska jag fortsätta jobba.
Har køpt mig sista twilight boken, så kommer nog sträckläsa den när jag får tid :)

ha de på bade ;p

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

ha ha vilken sötnos =)

2009-07-21 @ 18:43:44
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Postat av: Pernilla & Willy

jo jag har kvar buren.. är bara ni lånar den :)

kram

2009-07-24 @ 17:08:34
URL: http://mammaswilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0