210609

Søndag, har legat i sängen o dragit mig till kl 12 nästan :) Vegard ligger fortfarade o sover, vilken surprise ;-S

Har inga som helst planer før dagen och hur skønt är inte det till och från.  Blir kanske en promenad upp på fjället o kanske åka o hälsa på Vegards mamma, pappa o syster som åker till Rumänien på brøllop snart, tror dem åker imorn eller tisdag.
Vi skulle ju också ha åkt, men køpte oss hus istället :)

Veckan som gått har inte varit så otroligt intressant, till att børja med i vart fall. Har bara jobbat och vait trøtt när jag kommit hem, så har bara tagit det lugnt hemma, kollat film osv.

I fredags åkte vi in till sjukhuset i førde o hälsade en liten flicka välkommen till världen :) så otroligt søt :)
Åkte även in igår, o då ble det lite shopping också. køpte mig en klänning o en väst grej, ett par skor o lite pyntesaker.
Har blivit väldigt duktig på att inte shoppa :)

ne, hade inget itressant att skriva idag, så ska inte dra ut på det här inlägget.

Ha en fin søndag alla :)

suss o klem ;p


Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

skönt att sova =)

ja det är bra, du ska ju spara pengarna nu, alltid finns det nått som pajjar i huset, eller nått annat som behövs. Men det är ju kul att unna sig ibland.

Kram

2009-06-22 @ 12:08:48
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Postat av: Pernilla & Willy

heej

dåligt med updateringarna på den här sidan. skärpning!!! Keam

2009-06-26 @ 18:14:40
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heej!

Nu har jag kollat lite åså hittade jag din blogg så jag började läsa. Kul att du kommer hem, får se om vi hinner träffas ska ju åka till stockholm i sommar vi åker 6 augusti å kommer hem 10 augusti.. är du hemma då? vi får hoppas :)

Kram

2009-07-09 @ 11:53:46
URL: http://mammasjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heej

Tittade på pernillas blogg åså hittade jag dig, så jag började läsa lite grann. Kuligt att du kommer hem i sommar :D, när då? tänkte för jag åker ju till Umeå, Luleå och Stockholm åker 29 juli å kommer hem 2 augusti sen åker jag igen typ 3 eller 4 augusti å kommer hem 10 augusti och jag vill ju såklart hinna träffa dig! Men vi får hoppas :)

Kram

2009-07-09 @ 12:00:46
URL: http://mammasjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

OJ! :P

det råkade bli 2 gånger!

kramís

2009-07-09 @ 12:01:47
URL: http://mammasjohanna.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Önskar fler foton att se från Norge och ditt nya hus

2009-07-15 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0