Jag blev just påmind

om varfør jag slutade skriva blogg.

Jag hade skrivit klart ett helt inlägg och när jag tryckte spara o publicera så gick det upp i røk.
Det finns inget värre än när man gjort nåt helt klart och så bara *poff* *borta*.

Jag hade i och før sig inget intressant att informera om idag, så det var väl inte jordens undergång. Har gått hyffsat snabbt på jobb idag, har bara lite över en timme kvar innan jag är klar för dagen. Då blir det att åka hem och laga mig lite mexicanasoppa, äta, hämta vegard från jobbet o kanske baka en liten kaka :)
Førslag på vad jag kan baka är väldigt välkommna :)

Fick upp gardinerna i vardgasrummet och køket igår, så nu är det bara på nedervåningen som gardinerna lyser med sin frånvaro.
Jag själv är ingen talang med borrmaskinen så har inte vågat mig på att använda den riktigt än, men om det inte händer något snart ska jag allt se till att få upp gardinstången på ett eller annat sätt ;)

Har tagit lite bilder i lägenheten, men upptäckte att sladden till kameran är borta, så jag måste hitta den innan jag kan lägga in några bilder. Däremot fick jag in en bild från telefonen.
Inte allt før intressant, men här har vi våran tv ;p
 Det går självklart fotboll på tv, inga konstigheter. Är v¨ldigt nøjd med denna 50" så lände jag får bestämma vad vi ska se på ;p




Fick mig en liten kusin i lørdags och nu på fredag kommer ännu en liten till världen, vegards syster ska ha barn då.
Så det blir massa små søta barn i år :)

Nu ska jag forstätta fixa o dona här. Har fått massa nya varer idag, har fått ut det mesta i butiken redan men har endel kvar :) Så det är väl bara att sätta igång igen ;)

Vi snakkes :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du, det verkar som att jag också har missat en hel del av vad du har haft för dig!! Helt galet va fort tiden går och det händer så sjukt mycket för alla...Men du ska vara hemma i Gällivare i sommar alltså!? Jag är hemma från typ v.28 (6 eller 7 juli kanske) och en månad framåt och vi LÄR ju lyckas vara på samma ställe iaf ett litet tag? :) Så kan vi catch:a up med mer än bara ett telefonsamtal. Kram!

2009-06-18 @ 16:03:57
URL: http://joannajohanna.blogg.se/
Postat av: Pernilla & Willy

Heej!

kul att du läser min blogg och superduper att du skriver en blogg själv åxå =) så vi kan läsa vad du pysslar med. väntar på bilder na =D

saknar dej.

Puss & Kram

2009-06-18 @ 22:25:00
URL: http://mammaswilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0