haha

jag ska ta bort dem där gamla när datorn är lite snabbare, men lova att ni lyssnar på den, før den är sååå kul :D

you and me babe, how about it... tralalalala.

haha, det är okej om ni inte tycker om den, men jag tycker man blir så glad av den :D
snart är det dags før fotboll, liverpool ska spela.
har vart och køpt oss bacon chips, och cola så det blir riktig fotbolls kväll :)

i love you like the stars above, i love you til i die

nu ska jag bada mina føtter, har vart ute och tränat inkallning med kompis och så har vi sprungit o gømt oss så han fick leta,  och när jag sprang førsta gången så tappade jag skon, den søg fast sig i mossan så jag blev helt dybløt och kall om føtterna :/

ha en god kväll gott folk.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0