310110 forts



Kompis sitter fint i snøn



Lägg väl märke till den otroligt vackra overolen jag har på mig ;)



Tino :)



doggsen leker :D



hur många norrmän krävs det før att hänga upp en tv...?


blev inte så massa idag, har storstädat, o så har ju tvn hängst upp plus att jag har gjort en garderobs städning, det var väl behøvligt :D

Har inte hänt mkt alls i veckan, førutom mässan.
Jag o kompis var på lydighets träning på torsdag o den gick bra, om än kompis hade nåågot før mycket energi, så då vet jag att nästa gång ska vi gå en lång prommis innan så han klarar att koncentrera sig :)

bara jobb o vila i helgen, såg film hos torstein o cathrine i fredags, jag somnade fort o såg bara lite av filmen, men igår såg jag hela 2 filmer, somnade bara i slutet av den andra :p
en av filmerna var super kul: "i love you, man" det måste ni se :D

Nu ska vi snart se om det går nåt bra på tv innan det är dags att sova :)

Och nu kan jag med gott samvete lägga mig, har ju trots allt uppdaterat min blogg o det händer ju inte så ofta som det borde :p

god natt o sov gott

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

fina bilder =)

Nu är resan bokad, 29 april- 9 maj så då vet du.

Ojj vad roligt det ska bli! ni måste kolla upp hur vi ska komma oss från bergen är ju framme där på torsdag 21.15 tror jag det var. men vi hinner ju prata mer om det är ju som ett tag kvar tills det är dags.

Kram Kram

2010-02-01 @ 22:14:32
URL: http://mammaswilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0