310110

Det var kanske dags før en liten blogg stund nu?

Fast blir bara en kortis, ska snart ut på prommis med Kompis och sen så ska Kompis o Tino (vegards kompis hund) leka lite.

Jag har vart på mässa tis o ons, och det var såå massa fint där, så jag shoppade in hur mycket som helst til butiken, blir kul när vi äntligen får in alla varer :D

Det som var dumt, var att när vi skulle flyga tillbaks till florø så var planet førsenat, så vi kom oss inte iväg førrän halv 1 eller nåt sånt. och när vi hade flygit i 20 min så vände vi tillbaks till oslo, før det var något fel på planet. Men fick sova på hotell och så kom vi med morgonflyget, så gick nog bra ändå :)

Men nu ska vi gå iväg, tar med kameran om det finns batteri på den, så lägger jag kanske in lite bilder sen :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: magda

hej! kul med uppdatering:) och lite bilder oxå:) till helgen som kommer måste du umgås med mig och ida innan vi åker.:/men hör av dig om du slutar tidigare någon dag:)annars syns vi på fre?

2010-02-01 @ 22:00:31
URL: http://idaaamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå! Men du är ju inte moster , du är ju faster åt elvis! :)

2010-03-29 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0