061010

Då var det nog dags att skriva lite igen ;)

Här i Florø har det regnat flera dagar i sträck, men ska förhoppningsvis bli fint väder till helgen, då jag är ledig :)

 

Förra helgen var det jobb och på söndagen tog vi oss en tur på ett fjäll, Magnhildskaret.

Vi gick inte upp helt på toppen, då det blåste sjukt mycket. Var tvungen att sätta mig ner varenda gång det blåste till, men förutom det var det en bra promenad. Kompis fick springa av sig och tog sig även ett litet bad.

Tog ett par bilder, men blev inte direkt någon bra :p

 

Så här såg det ut efter ca 1 timmes promenerande :)

Som ni ser var det inte direkt något fantastiskt väder.

 

Jag och kompis påväg ner igen :)

Dålig bild, men se så slitna vi är ;)

 

Kompis springer omkring och tycker det är väldigt kul, men han undrar varför vi tar så lång tid på oss...

 

Och så en till natur bild ;)

 

Kanske vi tar oss en tur på ett annat fjäll till helgen :)

Vi funderar på att børja fixa i hallen till helgen, så om vi får gjort något åt den ska jag lägga in ett par føre och efter bilder. Men vi får se hur gott om tid vi har. Är bjuda på dop på søndag, räknar med att det säkert tar ett par timmar, så då har vi egentligen bara fredag eftermiddag och lørdag på oss att fixa.

 

Kompis har føresten bitit sönder min och vegards internet bank bricka, har beställt ny, och då kommer ryggsäcken till Elvis :)

 

Till information har vi en stor två våningssäng i gästrummet, som väntar på att någon ska sova i den, så besøk är varmt välkommna ;)

 

Nu ska jag se på internet om jag hittar vitrinskåp, matsalsbord och vardagsrums bord.

Tänker mig att vitrinskåpet måste køpas från ikea, fy så dyrt det kommer bli annars, såg på "vanliga" møbelaffärer att det ligger på ca 12-50000, lite väl dyrt før mig, då man kan få ett fint från ikea før 2000 :)

 

Saknar er alla där hemma :)

Pussar och kramar

/Emelie

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

åå vad roligt att få läsa lite blogg och titta på fina bilder. Det Gillar vi skarpt!!! =)

Kram på er!

2010-10-11 @ 14:26:08
URL: http://mammaswilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0