071010

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CARRO! :D

Nu är du äntligen lika gammal som mig ;)

 

 

Och nu är det äntligen helg, såå skönt!

Har haft så mycket att göra på jobbet hela veckan, så nu blir det en välförtjänt ledig helg :)

 

Var till doktorn idag, har ju kliat så jäkla mycket på knäna i minst 4 månader, o så bara blivit värre o värre. Så ska tillbaks imorn och ta allergi test. Han hoppades att det bara var allergi, men børjade prata om reumatism light o psoriasis light o grejer så då blev jag lite förskräckt. Men räknar med att det säkert bara är allergi, så gäller bara att finna ut av vad det kan vara. Lite svårt att komma på det, med tanke på att jag haft det så länge ;/

 

Dem har öppnat en ny sport butik här idag, och har massa fina saker på rea, så tänkte jag ska gå dit o se imorn. Fast möjligt att nästan allt är slutsålt, tydligen har det vart fullt med folk där hela dagen.

Men hade ju inte vart så dumt att hitta ett par billiga vinterbyxor ;)

 

Nu ska jag och kompis ta oss en liten prommis o sen blir det att lägga sig och läsa en bok :)

 

Puss o kram o god natt


Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

Tror att vi svimmar...=) fortsätt nu med bloggandet!! åsså tar du och läser din mail.. ;)

Kram Kram

2010-10-11 @ 14:27:40
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Postat av: Carro

Åååh förlåt, jag har inte sett att du har skrivit. Vad söt du är : )

2010-10-12 @ 12:36:38
URL: http://caarolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0