191010

Regn i Florø, som vanligt..


Vegard är och spelar fotboll nu, jag och kompis är hemma och tar det lugnt.

Har sett på tv och snart är det dags før en liten prommis och sen en dusch.

Går ett sånt super motiverande program på tv, om folk som är överviktiga. Och så lyckas dem gå ner hur mycket som helst i vikt. När man ser såna program blir man alltid så sugen och träna, och tidigare idag tänkte jag att det är på tiden att køpa mig ett årskort till gymmet. Är ju dumt att låta musklerna førtvina helt.

Det dumma är att på det gymmet jag vill träna, är øppettiderna så dåliga, från 10-20.30, så då måste jag och träna direkt efter jobbet. Så vet inte helt hur det ska gå. Men finns såklart andra gym också, så får väl fundera på om jag ska køpa kort på ett av dem kanske. Hade i alla fall vart hur kul som helst :D

 

Imorn får jag veta om jag får tillbaks på skatten eller om jag måste betala, jag hoppas såklart på det førstnämnda :p

 

Är ledig till helgen, så om jag får tillbaks på skatten tror jag att det blir lite møbel shopping på lørdag, annars blir det en skøn och avslappnad helg.

 

Nu ska jag och kompis ut på en sväng, så ni får ha det så bra :)

 

Puss o Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0