010910

Var meningen att jag skulle ha haft lite bilder att lägga in här nu, men den där kabeln till kameran är spårlöst försvunnen så det dröjer nog ett tag tills att jag får lagt in dem.

Har vart otroligt segt på jobb de senaste dagarna, så jag hoppas på att folk børjar bli sugna på att shoppa lite høst smycken snart så dagarna inte går så långsamt. Men annars går det finfint. Är kul att ha en lärling också så slipper man vara ensam hela dagarna tiden går ju i alla fall lite snabbare nu :) Var ju på mässa før någon vecka sedan och det var hur mycket fint som helst, så ser verkligen fram emot när allt jag beställde kommer in i butiken, ska førsøka undvika att køpa så mycket av det ;) Brukar som oftast bli less på de flesta smyckerna man ser varje dag, så då vet jag ju att de jag inte blir less på, dem kan jag køpa ;)

Nästa helg ska Vegard och hans pappa åka iväg på jakt, så då ska jag och Magda førhoppningsvis ha lite tjejkväll. Jag har ledigt från jobbet den helgen och tror inte jag hart vart ensam hemma här så länge nån gång, så det blir ju intressant ;p Bra att kompis stannar hemma med mig, annars skulle jag väl inte kunna somna.

Nu sitter Vegard o ser en ganska dålig film, så jag ska väl lägga mig i soffan o se lite på den också, så blir jag førhoppningsvis trøtt på en gång så får jag somna tidigt :)

 

God natt o sov gott

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

haha vad duktig du är, 2 bloggis inlägg med inte allt för lång tid emellan.. BRA BRA! =)



Kul att läsa och höra att allt är bra med er!

Fortsätt så!

Kram Kram

2010-09-01 @ 23:45:50
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Postat av: magda

ojoj nu är du ju bättre än mig att uppdatera oxå:)kul då får man lite läsning:) klart vi ska ha tjejkväll men vi måste komma på nån god mat vi kan laga:)

2010-09-02 @ 13:33:29
URL: http://idaaamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

Fy fan jag är imponerad ; ) fortsätt blogga nu, och svara på mitt jävla sms : P

2010-09-02 @ 23:31:47
URL: http://caarolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0