Äntligen helg

Men ack så kort :p Tillbaks på jobb imorn igen, men nästa helg är jag helt ledig. Så blir bara att jobba 4 dagar nu, och det går ju ganska fort :)

Har i övrigt haft en skön helg, har ätit med vegards familj både fredag och lördag så har sluppit laga mat o fått äta massa smaskens.

Har stigit upp tidigt idag och vart ute o lekt med kompis o ätit en god frukost. Om inte så länge börjar fotbollen, så tror jag och kompis ska ut o gå en lång prommis, om dem nu inte spelar riktigt bra direkt från början, vegard skriker så mycket när dem spelar dåligt :p

Igår var vegard duktig o skurade golven o fixade när jag var på jobbet, så tänkte att jag ska ta o tvätta lite kläder o sånt idag. Kanske jag måste baka något litet också, är ett tag sen sist.
Men sen ikväll blir det förhoppningsvis att vara hemma o ligga i soffan och se på tv :)

Nu ska jag slå på en maskin med tvätt.

(hade tänkt lägga in lite bilder jag tagit med telefonen, men tror jag gjorde fel när jag la in dem på datan för dem blev väldigt oklara, så får pröva på nytt en annan gång)

Puss o Kram o hoppas alla får en skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0