Hallo :)

Tänker det är dags för en liten uppdatering här på bloggen, eftersom jag sett att det fortfarande är folk som går in på den och gärna vill se en liten uppdatering ;)

Idag har jag slutat kl 4 på jobb, så har vi lagat en smaskig kött gryta. Nu är både jag och Vegard proppmätta o ligger i soffan och vilar lite :) Kompis ligger på golvet och gnäller för att inte han fick smaka något :p

På lördag var vi på fest med Vegards jobb, var god mat och god dryck, för vissa blev det nog alldeles för mycket. Men var en kul kväll det :) Gick och träffade Magda som var på ett annat ute ställe lite senare på kvällen, där var det konsert. Var ett band som hette Rammsund, dem spelar Rammstein låtar o sjunger dem på norska. Var helt okej det, fast i stort sett bara såna MC folk där, så var inte där speciellt länge :p

Nu snart ska vi till Tonje en sväng, Vegards syster o hennes kille kommer o hälsar på i Florö över helgen.
Fast ser att Vegard har somnat så kanske vi inte kommer oss till Tonje förän imorn, han är inte så lätt att väcka :p

Föresten, om nån har nåt bra middagsförslag till mig hade det var bra, vet inte vad jag ska laga för mat nu i helgen, så hade vart super med några bra ideer.

Nu ska jag gå en liten sväng med kompis.

Ha en fin helg
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0