helg

Nu är det helg och ack så skönt :)
Har stigit upp kl 7 idag, kunde inte somna om. Så jag och kompis gick ut på en lång prommis sen har jag tvättat kläder och städat hela dagen. ¨Så nu bör jag få ta det lugnt resten av helgen ;)
På måndag ska jag till Oslo på kurs, blir säkert kul det :) Men skulle inte förvåna mig om jag som vanligt blir sjuk när jag är där :P

Nu ska jag väcka vegard så vi får åka o handla så vi kan laga oss lite mat :)




Kompis tycker om att springa iväg med kopplet ;)





kompis posar men var lite för stark sol :p




o sån här ska vi laga idag, med serrano skinka skulle jag tro det blir :)



Ha en fin helg
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy & Wilda

vad roligt att du börjat skriva igen och de bästa av allt att det äntligen kom lite bilder =)

Nu är det inte länge kvar tills vi ses, fasen vad skojj! Då ska ni få se Wildas fina ta-sig-fram teknik, å få skavsår i öronen av Willys babblande

:D Kanske han bjuder er på en kopp kaffe åxå..han har hunnit bjuda mej på en massa kaffe idag=)

Saknar er!

Kram Kram

2011-03-28 @ 13:46:55
URL: http://mammaswilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0